De eerste dag - Reisverslag uit Hafnarfjörður, IJsland van Linda Withag - WaarBenJij.nu De eerste dag - Reisverslag uit Hafnarfjörður, IJsland van Linda Withag - WaarBenJij.nu

De eerste dag

Door: Linda Withag

Blijf op de hoogte en volg Linda

26 Februari 2014 | IJsland, Hafnarfjörður

Daar zijn we dan! Aangekomen op IJsland en wel te verstaan in Hofnarfjurdur. Het avontuurtje alleen in het vliegtuig was al prachtig. Lekker een filmpie kijken, 3 stoelen voor mezelf, ideaal. Eenmaal boven IJslandse bodem paar fotootjes gemaakt van het super mooie uitzicht, mega veel bergen van ijs, wauwie. Nu lekker op bed dit verslag typen na alle indrukken van vandaag. Ik werd warm opgehaald door Margret en de lieve kindjes. Het jongetje was nogal verlegen maar na verloop van tijd werd die megaaa actief. Na een tochtje door het vulkanische landschap aangekomen bij het huis. Ziet er leuk uit en heb een eigen kamer met badkamer. Na even lekker met de baby gespeeld te hebben staat het eten klaar en komt haar 21-jarige dochter met haar vriend ook aanschuiven. Gelukkig praten ze de hele tijd Engels aan tafel zodat ik lekker mee kan praten. Ze laten me al heel snel thuisvoelen. Vanavond met Margret samen naar Reykjavik gereden om eens te kijken wat daar allemaal te beleven is. Wat een grote grote stad is dat maar wel mooi en alles ligt aan de oceaan. Net nog even mijn Hollandse pakketje gegeven met stroopwafels drop en een oud hollands koffiesetje. Ze was er helemaal blij mee, nog ff met de baby gespeeld en het papier en nu ga ik lekker slapen na een dag vol nieuwe indrukken. Groetjes uit IJsland! Er ligt wel ijs op straat maar het is niet zo koud. GELUKKIG :) GREATS

ps. zal morgen de gemaakte fotootjes vanuit het vliegtuig erop droppen!

  • 01 Maart 2014 - 10:02

    Jose:

    Hai Linda, leuk wat van je te horen. Ik had eerst even niet in de smiezen hoe dit werktte. Bij mijn andere nichtjes ging het net even wat anders met : waarbenje.nu.
    Maar fijn dat je een goeie reis hebt gehad en al lekker daar met hen even hebt rondgetuft. Ik ben blij dat ze warm en hartelijk voor je zijn.
    Hier is het nu dik carnaval. Gisteren naar verlichtte optocht in Tubbergen geweest. Jij daar erg veel succes LInda en geniet er ook van. Houdt ons op de hoogte.
    Heel veel liefs van mij. X Jose

  • 01 Maart 2014 - 11:48

    Peter Withag:

    Ha Linda
    wat een mooi avontuur. Geniet ervan.
    Ik ben druk met carnaval. Heb net nog even met je vader gebeld. Hoorde dat je naar de Bleu Lagoon gaat. Is ook een film maar dat zal wel niet bedoeld worden. Ben benieuwd naar je verhalen en foto's.

    Gr. Peter

  • 01 Maart 2014 - 19:06

    Linda Withag:

    Leuk jullie reacties!! heel veel plezier met carnaval daar! hier is het woensdag een soort van carnaval kinderen gaan verkleed smeken om snoep bij bedrijven haha!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Linda

Haaaay, Ik ga voor 5 maanden als au pair naar IJsland en hier hou ik jullie up-to-date met verslagen en met schitterende foto' s.

Actief sinds 17 Feb. 2014
Verslag gelezen: 279
Totaal aantal bezoekers 4935

Voorgaande reizen:

26 Februari 2014 - 30 November -0001

Mijn avontuur in IJsland.

Landen bezocht: