2e verslag - Reisverslag uit Hafnarfjörður, IJsland van Linda Withag - WaarBenJij.nu 2e verslag - Reisverslag uit Hafnarfjörður, IJsland van Linda Withag - WaarBenJij.nu

2e verslag

Door: Linda Withag

Blijf op de hoogte en volg Linda

01 Maart 2014 | IJsland, Hafnarfjörður

En het is alweer zaterdag en om precies te zijn 10 voor 7 hier. We hebben veel gedaan sinds ik hier ben. Rondgereden, uren gewandeld, lekker gespeeld en het hoogtepunt naar de Blue Lagoon geweest.
Gister voor het eerst alleen met de kindjes geweest. Tussen de middag 4 uur met de baby en 's avonds vanaf half 8 tot half 1. Het ging allemaal heel goed en het jongetje heb ik in bed gekregen en na druk spelen met de baby ging die uiteindelijk ook slapen waarna ik uiteindelijk om half 1 in bed lag.
Vanochtend te horen gekregen dat ik maandag naar school kan hier voor de IJslandse les die ik hier ga volgen. Ben benieuwd! Ook te horen gekregen dat er in die IJslandse klas nog 2 au pairs zitten, YES! Hopelijk kan ik het goed vinden met die meiden.
Vanmiddag kwam ze met het geniale idee om met haar en de baby naar de blue lagoon te gaan, hoe vet is dat. Wat mooi is het daar, heerlijk warm water, maskertje nemen in het water, een bar in het water, wat wil je nog meer. Helemaal tot rust gekomen daar.
Vanavond lekker rustig aan doen en morgen alvast wat IJslands leren en de weg maar eens op om te kijken hoe het rijden hier gaat met al die heuvels en al dat ijs.
TOT HORENS!

  • 01 Maart 2014 - 19:00

    Jose Withag:

    Hey Linda, lijkt me prachtig die blue lagoon. Ik had er al veel over gelezen en gezien, maar als je het in het echie meemaakt is dat natuurlijk helemaal super! Is Reykjavik ver weg bij waar jij zit? Ik hoop werkelijk dat Ijslands niet te moeilijk is. Veel succes met die studie.
    Tot gauw weer. Liefs van ons allen uit Tubbergen. X Jose

  • 01 Maart 2014 - 19:04

    Linda Withag:

    Hee Jose!!! Ja is zo mooi daar en echt super relaxed! Nee Reykjavik is maar 15 minuutjes rijden ben daar ook al geweest! Nee hoop het ook niet als ik hun hoor praten denk ik UNK snap er helemaal niks van haha dat is wel lastig want dat jongetje verteld me dan een heel verhaal en dan snap ik er geen zak van! Groetjes daar allemaal!! dikke kus uit IJsland!

  • 02 Maart 2014 - 19:03

    Natasja:

    Hoi Linda,
    Wat leuk om jouw avontuur (wat dat is het toch wel) in ijsland op deze manier te volgen! Je hebt aan mij een trouwe lezer..

    Groetjes uit het pitoreske Vragender.

  • 02 Maart 2014 - 19:44

    Natas En Mario:

    Succes op school morgen, doe je best

  • 02 Maart 2014 - 22:57

    Alita:

    Hey meissie, wat maak je leuke dingen mee. Geniet maar lekker en Succes op school. Leuk je verslag te lezen. Ben net terug van de carnaval. Morgen weer. We blijven je volgen. Groetjes vanuit Grolle.

  • 05 Maart 2014 - 19:33

    Fam Harbers:

    ha lieve linda.
    hier even een berichtje uit hengelo.
    wat super dat je het zo leuk vind. was de school leuk.
    is ijslands een moeilijke of een makkelijke taal? als het goed is moet het makkelijk zijn toch, hi hi.
    wat een schatjes, die kinderen. je wordt al een echt moedertje hoor.
    wij wensen je uiteraard heel veel plezier verder en krabbelen nog wel een keer.
    dikke kus vanuit hengelo.

  • 05 Maart 2014 - 20:48

    Linda:

    Leuk jullie reacties allemaal!! :)
    Vandaag ligt er heeeeeel veel sneeuw haha
    Ijslands is echt een mega moeilijke taal haha doe die uitspraak iedere keer verkeerd!!
    Heel erg bedankt allemaal.
    Groetjes uit IJsland

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Linda

Haaaay, Ik ga voor 5 maanden als au pair naar IJsland en hier hou ik jullie up-to-date met verslagen en met schitterende foto' s.

Actief sinds 17 Feb. 2014
Verslag gelezen: 422
Totaal aantal bezoekers 4932

Voorgaande reizen:

26 Februari 2014 - 30 November -0001

Mijn avontuur in IJsland.

Landen bezocht: