Mijn avontuur in IJsland. - Reisverslagen van Linda Withag - WaarBenJij.nu Mijn avontuur in IJsland. - Reisverslagen van Linda Withag - WaarBenJij.nu

Mijn avontuur in IJsland.

De 26e van februari begint mijn avontuurtje IJsland als een au pair. Ik ga in Hofnarfjordur (10 minuten van Reykjavik af) aan de slag als au pair bij een gezin met 2 kindjes, een jongetje van 5 en een meisje van een half jaar. Hier ga ik veel van het land en de cultuur ontdekken!!
TOT HORENS!

Recente Reisverslagen:

30 April 2014

Op de helft alweer

08 April 2014

Alweer een maand en een week in het koude IJsland

16 Maart 2014

De eerste trip! De Golden Circle (maar dan half)

08 Maart 2014

1e week

01 Maart 2014

2e verslag
Linda

Haaaay, Ik ga voor 5 maanden als au pair naar IJsland en hier hou ik jullie up-to-date met verslagen en met schitterende foto' s.

Actief sinds 17 Feb. 2014
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 4937

Voorgaande reizen:

26 Februari 2014 - 30 November -0001

Mijn avontuur in IJsland.

Landen bezocht: